Alla inlägg under april 2015

Av Agnes - 19 april 2015 16:31

just nu kom jag hem från vetenskapsmässan i Göteborg !!! Jag åt världen godaste glass(mm) jag är ätit den 2 gånger nu... (Och det är inte ens sommar än) det är cornetto peaunat butter dream ... Så goooood ... Just nu kollar jag på PLL.. Och jag är sjuk (å nej ) aja nu ska jag kolla mer hejdå!!!!/Agnes s

Av Agnes - 16 april 2015 16:18

sorry för att jag inte har skrivit något på så länge.... Jag har varit i London (jippi) det var jötte roligt vi var på the making Of Harry Potter .... Jag kom hem jätte sent igår just nu kollar jag på PLL... jag kanske ska göra en haul om vad jag köpte (skulle ni vilja det ) ska gå på dansen snart ... See you later !! /Agnes s

Av Agnes - 5 april 2015 11:08

jag la nyss upp en ny video (braided bun Agnes s)
Där jag visar hur man gör en braided bun (så som jag gör)
Med ett ganska långt intro som jag spelade in utomhus faktiskt ... Haha
Bye the way jag har snart 20 prenumeranter!!!!!!! Aja hejdå /Agnes s

Av Agnes - 3 april 2015 10:02

yeh mitt lov började idag !!!! Än så länge har jag bar slappat och sovit för det är lov .. Hahah! Jag har faktiskt ingen aning vad jag ska göra på mitt lov ... Jag har tänkt att kolla på alla hobbit och lord Of the rings filmer (älskar dom filmerna) !!!! Sedan så ska jag träffa lite kompisar som jag inte träffat på en månad (Yeh) sedan efter lovet ska jag åka till London !!! Jag åker den 12 april vilket är dagen före skolan börjar ... Jag får extra långt lov :) jag kommer väl spela in någon video!!! Aja hejdå /Agnes s

Av Agnes - 1 april 2015 20:28

jag ska till London om 11 dagar !!!!! Jag ska gå till Harry Potter saken eller vad det nu är...haha.! Sedan i sommar ska jag till USA!! Aja jag kollar på PLL just nu . Det är snart lov mitt lov börjar på fredag ( alltså att jag är ledig på fredag) .. Aja hejdå /Agnes s

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards